خرید کانکس به عنوان یک گزینه جذاب برای ایجاد خانه‌هایی قابل حمل و مدرن است. با توسعه فناوری و نیاز روزافزون به سکونت در محیط‌های متنوع کانکس یک انتخاب محبوب برای ساخت خانه‌های موقت و حتی دائمی است. این سازه به علت ویژگی‌های فراوان خود امروزه افراد زیادی را به سمت خود جذب خود کرده‌است. خرید کانکس و استفاده از آن نیازمند شناخت نکات بسیار مهم در مورد این سازه‌ها است. حال پس از شناخت انواع کانکس‌ها به ۱۱ نکته بسیار مهم در مورد خرید کانکس می‌پردازیم.

یک نوع کانکس چوبی
یک نوع کانکس چوبی

۱. آشنایی با مدل‌های مناسب برای خرید کانکس

کانکس‌ها و سازه‌های از پیش ساختـه شـده انواع مختلفی دارند. برای خرید کانکس باید به معیارهایی مانند: ابعاد، جنس، نوع کاربری و نقشه آن توجه کرد. کانکس‌ها معمولا به صورت ساندویچ پانل و ورقه‌ای تولید می‌شوند. کانکس‌های ورقه‌ای به علت عایق نبودن با گذر زمان نیاز به بازسازی خواهند داشت. به دلیل قیمت مناسب کانکس‌های ورقه‌ای این سازه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌است. در مقابل کانکس‌های ساندویچ پانل در برابر عوامل زیادی مانند شرایط جوی و صدا عایق هستند. به همین دلیل نیاز چندانی به بازسازی نخواهند داشت و از زیبایی بسیاری در نمای داخلی و خارجی برخوردارند. از تفاوت‌های مهم کانکس‌های ساندویچ پانل‌ با ورقه‌ای می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. با توجه به هزینه‌ی بازسازی کانکس‌های ورقه‌ای، خرید کانکس‌های ساندویچ پانل در بلند مدت مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

۲. بررسی نوع کاربری کانکس

توجه به نوع کاربری کانکس، تاثیر بسیار مهمی در طراحی و ساخت آن دارد. برای خرید کانکس با توجه به اینکه بیشتر کاربرد مسکونی و تفریحی دارد باید به نکاتی در ساخت آن توجه کرد. برای مثال در طراحی کانکس ویلایی باید بخش‌های مختلفی مانند:‌ آشپزخانه، اتاق‌ خواب، سرویس بهداشتی، فضای خارجی و دیگر بخش‌ها دقت کرد. پس برای خرید کانکس باید در مورد طراحی و نحوه قرار گیری هر بخش آن به نتیجه دقیقی رسید. 

ما آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم برای مشاره رایگان با ما تماس بگیرید

۳. آگاهی درست از مشخصات فنی

مورد بسیار مهم دیگر در خرید کانکس آگاهی دقیق از مشخصات فنی آن سازه است. برای مقایسه بهتر قیمت کانکس‌ها باید از تجهیزات و ادوات به کار رفتـه در این سازه اطلاع درستی داشتـه باشید. این امر کمک بسیار زیادی در تصمیم گیری برای خرید نهایی کانکس شما خواهد کرد. ادوات فنی کانکس‌ها شامل: درب، پنجره، کفسازی، شاسی، اسکلت بندی، پوشش داخلی و خارجی، عایق‌ها و دیگر موارد هستند.

۴. کیفیت و طراحی ساخت 

هیچ چیزی بهتر از کیفیت بالا و طراحی و زیبا و بهینه برای خرید کانکس نیست. برای رسیـدن به چنین هدفی باید به نکات خیلی مهمی در توافقات اولیه خود با شرکت تولیدکننـده، توجه شود. باید از تمام ادواتی که در ساخت کانکس به کار خواهد رفت، اطلاع داشته باشید. طراحی دقیق کانکس باید به شکل مرحله مرحله به تایید شما برسد و تمام این مراحل و کنترل‌های کیفی در قرارداد ذکر شود. 

کانکسی آبی رنگ در جنگل
کانکس فلزی

۵. امکانات و تجهیزات کانکس

همانطور که در مورد‌های بالا ذکر شد باید تمام موارد به تایید نهایی شما برسد. کیفیت تجهیزات و امکانات داخل کانکس نکته بسیار مهمی است که با برآورد هزینه و توافقات، طبق قرارداد انجام می‌شود. برای مثال وسایل‌های داخل آشپزخانه مانند: لوله کشی‌ها، فن، تهویه هوا، سینک، گاز و دیگر وسایل‌ها باید در قرارداد ذکر شود. این توافق‌ها و بررسی‌ها باعث حس رضایت و دلپذیر شما پس از خرید کانکس می‌شود.

۶. کیفیت را فدای قیمت نکنید

برای هر خریدار کانکس، یک پارامتر بسیار مهم، قیمت خواهد بود. با بررسی و شناخت از انواع تجهیزات می‌توان هزینه را تا حد امکان کاهش داد. نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد کیفیت همراه با قیمت مناسب است. در بعضی موارد برای کاهش هزینه‌ها از کیفیت تا حد بسیار زیادی کم می‌کند. کیفیت نباید فدای قیمت شود، باید با توجه به هزینه‌ها کیفیت خوب در ساخت و طراحی کانکس حفظ شود. برای بررسی تمام موارد کیفی کانکس خود می‌توانید قبل از شروع فرآیند خرید کانکس بازدید حضوری از نمونه کارها داشته باشید.

۷. توجه به نکات کوچک اما مهم

نکات کوچک اما مهمی در خرید کانکس وجود دارد که معمولا نادیده گرفتـه می‌شوند. این نکات عبارتند از:‌ شرایط پرداخت هزینه، هزینه حمل و نقل، زمان تحویل، مکان دقیق تحویل و کنترل کیفی که نقش بسیار مهمی دارند. این موارد شاید در ظاهر جزو نکات اصلی قرار نگیرند اما توجه به آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

نمایی از داخل کانکس
نمایی از داخل کانکس

۸. بررسی شرایط محیطی برای نصب کانکس

در بین تمام نکات گفـته شـده، فراهم بـودن شرایط محیطی مناسب برای نصب کانکس بسیار حائز اهمیت است. باید از فضای کافی در محل استقرار کانکس خود اطمینان حاصل کنید. در صورت کمبود فضا برای ثابت نگه‌ داشتن کانکس از سکوها استفاده می‌شود. تمام مشکلات احتمالی با نظر کارشناسان کانکس راسا قابل حل خواهد بود.

۹. بازدید حضوری از کانکس

بازدید از کانکس به دو زمان مهم و اساسی تقسیم می‌شود. شما می‌توانید یکبار برای آشنایی با تولیدات کانکس راسا قبل از طراحی کانکس خود از نمونه کارها را دیدن کنید. دیگر قسمت بازدید به زمان بعد از خرید کانکس موکول می‌شود که برای تایید نهایی سازه خود است.

۱۰. خرید کانکس دست دوم 

خرید کانکس دست دوم به صورت کلی توصیه نمی‌شود زیرا که از تجهیزات و کیفیت آن به صورت کامل اطلاعاتی وجود ندارد. مزیت بزرگ کانکس دست دوم قیمت پایین آن است که این ریسک در بعضی مواقع باعث بی‌توجهی به کیفیت می‌شود. اما می‌توانید با بررسی و اطلاع از شرایط و شرکت سازنده کانکس خود، این کار را انجام دهید. در زمان‌هایی که بودجه و زمان کافی برای خرید کانکس نداشته باشید، کانکس دسته دوم توصیه می‌شود.

۱۱. مشاوره با کارشناسان کانکس راسا

برای یک انتخاب و خرید صحیح، مشاوره همیشه می‌تواند مسیر را تا حد زیادی هموار کند. پاسخ تمام پرسش‌ها و اطلاعات کامل برای خرید کانکس خود می‌توانید از مشاوران ما کسب کنید. با مشاوره‌های رایگان متخصصین کانکس راسا هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهند ماند.

نوعی کانکس مسکونی سفید رنگ
کانکسی که به عنوان خانه استفاده شده

خرید کانکس به صورت اینترنتی

در کانکس راسا شما این قابلیت را دارید که کانکس دلخواه خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. برای خرید اینترنتی کانکس ابتدا وارد سایت کانکس راسا شوید و با مطالعه دقیق درخواست خود را ثبت کنید. در صورت هرگونه سوال، مشاورین ما پاسخگو تمام سوالات و ابهامات شما خواهند بود. همچنین در خرید اینترنتی، پیش فاکتور برای شما تنظیم و ارسال خواهد شد. پیش فاکتور شامل تمام اطلاعات کانکس و تجهیزات و امکانات آن خواهد بود. زمان و نحوه‌ی تحویل کانکس از قبل برای شما مشخص خواهد شد و حس دلپذیری از خرید خود تجربه خواهید کرد.

معرفی انواع کانکس

در این بخش به معرفی انواع کانکس از نظر ساختار و کاربری خواهیم پرداخت. اهمیت این دسته بندی باعث آشنایی با تفاوت‌های کانکس‌ها در امکانات و به خصوص قیمت هر آن‌ها می‌باشد. این تقسیم بندی در اشکال مختلف موجب بررسی و تحلیل هر سازه در دسته خود می‌شود. گونه‌های مختلفی از کانکس‌ها وجود دارد که دارنده تجهیزات گوناگون همراه با نوع کاربری خاص خود می‌باشند. در این قسمت این سازه‌ها را به چند مجموعه کلی تقسیم کـرده و به طور مختصر توضیحاتی درباره‌ی امکانات و شرایط هریک ارائه می‌کنیم.

کانکس ویلایی مسکونی

یکی‌ از پرطرفدارترین کانکس‌های مسکونی، کانکس ویلایی است. مهم‌‌ترین خصوصیت آن نسبت به سازه‌های دیگر وجود تجهیزات رفاهی مانند: سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب و آشپز خانه‌ می‌‌باشند. این سازه با توجه به نوع پلان و متراژ می‌تواند دارای بخش‌های مختلفی باشد. از مهم‌ترین این بخش‌ها می‌ دو یا چندین اتاق خواب با کمد دیواری، فضای ناهار خوری و پذیرایی بزرگ باشد. در ساخت کانکس ویلایی مسائلی مانند دوام و پایداری، امنیت در برابر سرقت، زیبایی ظاهری، دکوراسیون فضای داخلی و ترکیب مناسب محیط‌ها در کنار یکدیگر جز مهم‌ترین نکاتی هستند. خرید کانکس ویلایی آلودگی‌های زیست محیطی را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد و امنیت و مقاومت در‌ این سازه‌ها بسیار بالا است.

کانکس خدمات شهری

کانکس خدمات شهری برای ارائه خدمات به شهروندان و مراجعین در یک گروه به کار می‌رود و خود دارای تقسیم بندی در اشکال مختلفی است. کانکس‌های خدمات شهری بسیار زیادی در سطح شهر دیـده می‌شود. نکته مشترک تمامی کانکس‌های خدمات شهری به کار گیری آن‌ها در مکان‌های همگانی و فضای شهری است. خرید کانکس خدمات شهری بیشتر از طرف شهرداری‌ها یا دسته‌های توریستی شکل می‌گیرد و افراد شخصی کمتر به سراغ آن می‌روند.
 
دو عدد کانکس خدمات شهری
دو نوع کانکس خدمات شهری

کانکس کارگاهی

یکی دیگر از انواع سازه‌ها، کانکس کارگاهی است که از این سازه‌ها در پروژه‌های کارگاهی مثل سوله‌های ساختمانی و عمرانی استفاده می‌شود. همچنین از کانکس کارگاهی برای اسکان پرسنل در ساعت‌های کاری و نیروهایی که شب در محل سوله استراحت می‌کنند، کاربرد دارد. کانکس کارگاهی از ساده‌ترین نوع سازه‌های پیش‌ساختـه بـوده و به صورت سالن خالی است. از موارد استفاده دیگر این سازه می‌تـوان به عنوان انبار برای نگهداری امکانات اشاره کرد. از نظر قیمت نیز کانکس‌های کارگاهی پیش‌ساختـه ارزان هستند زیرا خریدار بعد از اتمام پروژه دیگر نیازی به آن ندارد.
نوعی کانکس کارگاهی دو طبقه شیشه ای
نوعی کانکس کارگاهی دو طبقه شیشه ای

کانکس اداری

کانس مدیرتی یا کانکس اداری یک گروه دیگر از مدل های مختلف کانس است که برای انواع جلسات و کنفرانس ها و یا سالن های گردهمایی کاربرد دارد. نام دیگر این مدل کانس آفیس نیز میباشد. کانکس اداری با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه های مختلف نیز تولید میشود، حتی بعضی از کانکس های اداری را میتوان به طور چند طبقه نیز مشاهده کرد، فقط نکته ای که برای کانکس چند طبقه وجود دارد این است که قابلیت جابجایی را از دست میدهد. به طور معمول کانس های اداری نسبت به انواع دیگر آن های بزرگتر بوده و بعضا به صورت سازه های بزرگ ساندویچ پانل در محل انجام میشوند و مانند یک دفترکار دارای اتاق بندی متنوع میباشد و حتی میتوان دارای فضایی باشد برای استراحت کارمندان در هنگام شب. به طور معمول در این مدل سازه طبقه پایین برای استراحت کاگران و طبقه بالا به عنوان اتاق مدیر میباشد. همانطور که در بالاتر گفته شد ابعاد های بزرگتر این کانکس قابلیت جابجایی ندارند و باید دمونتاژ شوند و سپس به مکانی جدید انتقال پیدا کنند.

نوعی کانکس اداری
کانکس اداری

کانکس سفارشی

کانکس سفارشی همانطور که از اسم آن مشخص است برای فردی مناسب است که به دنبال طراحی تازه با قابلیت های منحصر به فرد خود شخص بوده که باید به صورت ویژه برای همان فرد ساخته شود. کانس های سفارشی معمولا دارای کاربرد های لاکچری و یا فروشگاهی بوده ولی بعضا برای کاربردهای صنعتی و دستگاه های خاص نیز سفارش داده میشوند. کانکس سفارشی به صورت پیش ساخته نیستند و بعد از فرایند طراحی و فیلترهای آنالیز فنی به مرحله ساخت و تولید میرسند.

کانکس رستوران آماده

کانکس رستوران آماده جز خدمات و تولیدات شهری محصوب میشوند. نکته قابل توجه این دسته کانکس ها این است که دارای بخش آشپزخانه و دیگر امکانات نیاز رستوران هستند. از امکاناتی این کانکس رستوران آماده دارند میتوان به سرویس بهداشتی، لوله کشی سرد و گرم، محلی برای طبخ غذا، یخچال و … اشاره کرد. با توجه به تجربه چندین ساله کانکس راسا، از این کانکس ها بیشتر در شهرداری ها و یا مجموعه های توریستی بیشتر استفاده میشود.

کانکس رستوران آماده
کانکس رستوران آماده

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی همانطور که عموم میداند برای نگهبانی در اکثر کارخانجات به کار گرفته میشوند. کانکس نگهبانی معمولا دارای ابعاد کوچک و برای استقرار نگهبان یا پرسنل حراست در ورودی مجموعه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرند. به طور معمولا در این کانکس ها از 3 طرف پنجره قرار داده شده، به این دلیل است که نگهبان باید از 3 طرف به اطراف خود دید داشته باشد. این مدل کانکس به صورت پیش ساخته میباشد و به راحتی میتوان آن را خریداری و جابه جا کرد

کانکس مدرسه

از کانکس مدرسه تحت عنوان مدرسه‌در مناطق آسیب دیده‌ استعمال می گردد. پس از وقوع سیل و زلزله برای این که بحث تدریس به تعویق نیفتد، خیلی سریع از این سازه ها استفاده میشود. ولی این طور مشاهده گردیده‌ که در مناطق دور افتاده‌نیز بکارگیری از این سازه‌ها تحت عنوان مدرسه‌بسیار مرسوم می باشد.
 
کانکس مدرسه
کانکس مدرسه

کانکس سرویس بهداشتی

همه‌ما تا به‌حال بارها کانکس سرویس بهداشتی را دیده‌ایم و به‌دفعات بسیار از آنان استفاده کرده ایم. در مسیر های بین جاده‌ای این سازه‌ها بسیار دیده‌می شود.

کانکس سرایداری 

در بسیاری از مجتمع های آپارتمانی بخصوص اداری و گاهی مجتمع های مسکونی با تعداد واحد های زیاد نیاز به یک کانکس سرایداری و یک سرایدار یا پاسبان دارند که بصورت مستمر در آنجا مستقر باشد. از این رو برای سکونت و استقرار نگهبان و خانواده اش اقدام به تهیه یک کانکس سرایداری می نمایند که معمولا در حیاط یا این که پارکینگ مجتمع قرار می‌گیرد.

کانکس فروشگاهی

معمولا در تقاطع های پر رفت و آمد برای فروش محصولات گوناگون فرهنگی و روزنامه‌های مطبوعاتی از کانکس فروشگاهی بکارگیری می گردد.
این نوع معمولا ابعاد کوچکی داشته که دارای کرکره‌های برقی و نورپردازی برای روشنایی در هنگام شب است.

کانکس چرخدار (مسافرتی)

کانکس نوع چرخدار معمولا برای کاربری هایی که نیاز به انتقال های زیاد دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و گاها با اسم کاروان های سیار یا کاروان مسافرتی نیز از ان یاد میگردد. این نوع کانکس با امکاناتی که دارد میتواند مانند یک خانه متحرک عمل کند و نیاز شما را به هتل و جایی برای اسکان و چادر زدن در طبیعت رفع میکند. با وجود کانکس کاروان مسافرتی یک مکان امن دارید که شما را از خطرهایی مانند حمله حیوانات و هوای سرد در امان می دارد. ابعاد کوچکتر این نوع سازه ها به پشت ماشین شخصی متصل میشوند. اما ابعاد بزرگتر نیاز به ماشین های قدرتمندتری دارند. که انواع مدل های مختلف آن را میتوان به کانکس پلیس، فست فود، کارگاهی و توریستی اشاره کرد.
 
کانکس چرخدار (مسافرتی)
کانکس چرخدار (مسافرتی)

کانکس پرتابل

از کانکس پرتابل ، برای حمل و نقل ، و همچنین به عنوان کانکس ISO یا کانکس دریایی و اقیانوس ها نیز استفاده می شود، در ابتدا برای ذخیره و حمل مواد و محصولات روی کشتی ها ، ریل ها یا کامیون ها به کار می رفتند. این سازه بسیار محکم ، مقرون به صرفه و نصب آسانی دارد (در اکثر موارد آنها نیازی به پایه ندارند) با هزینه کم می توانید بهترین نوع کانکس های حمل و نقل را داشته باشید. کانکس پرتابل، همچنین در برابر عوامل محیطی شما را محافظت می کند و می توان به راحتی با توجه به نیازهای خاص تغییر دادمعمولا از فولاد کورتن قوی ساخته می شود، به این معنی که می توانید از آنها برای ایجاد یک ساختار چند سطحی استفاده کنید.

کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای سازه ای پیش ساخته با دیواره های شیشه ای می باشد که برای دفاتر لوکس اداری، فروشگاهی و بعضی از کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی فقط در همه اضلاع یا یک بخش از اضلاع آن از دیواره های شیشه ای استفاده می شود و از دیواره های شیشه ای برای ایجاد دید مناسب به بیرون استفاده می شود و برای جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید از شیشه های دودی استفاده می شود. و در آخر نوع شیشه ای که در آن استفاده میشود برای امنیت و حفظ زیبایی، شیشه سکوریت می باشد که پیشنهاد ما به این دلیل است که اگر به هر دلیلی کانکس شما دچار شکستگی شد فقط به قطعات ریزی تبدیل گردد و به هیچ شخصی صدمه جدی وارد نشود و همه چیز به خوبی مدیریت می‌شود.

کانکس ثابت

کانکس ثابت یک ساختمان متحرک است که از جنس موادی مانند فلز و بتن ساخته می‌شود. این ساختمان‌ها از قابلیت جابجایی برخوردار بوده و می‌توانند در مکان‌های مختلفی نصب شوند. کاربردهای کانکس ثابت بسیار گسترده است و در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان، معدن، نفت و گاز، تجارت و حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانکس لوکس

کانکس لوکس به عنوان یک ساختمان موقت با طراحی شیک و زیبا و امکانات مدرن، در دسته‌بندی ساختمان‌های موقت با ارزش قرار می‌گیرد. که از ویژگی های خاص آن میتوان به طراحی ژیبا، داشتن امکانات اضافه و مدرن، استفاده از مصلاح با کیفیت تر و فضای بزرگ و راحت اشاره کرد.

کانکس نمازخانه

همانظور که از نام آن مشخص است کانکس نمازخانه برای برگزاری نماز و ادائه انواع خدمان مذهبی مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع کانکس ها معمولا در مکان هایی نصب میشوند که امکان ساخت نمازخانه به صورت دائم وجود ندارد، مانند محل ساخت و ساز مجتمع و یا راه ها و یا سایر اماکن عمومی.

کانکس نمازخانه
کانکس نمازخانه

کانکس میوه و تره بار

کانکس میوه و تره بار یک واحد حمل‌ونقلی است که برای حفظ تازگی و کیفیت میوه‌ها و سبزیجات در طول مسیر حمل و نقل طراحی شده است. این کانکس‌ها معمولاً از جنس مقاومی ساخته می‌شوند و دارای ویژگی‌هایی مانند دیواره‌های عایق‌بندی شده، سیستمهای تهویه مناسب، و رفتارهای بهینه میوه‌ها درون آن‌ها هستند.

کانکس مطبوعاتی

کانکس مطبوعات، مکانی است که در رویدادها و نمایشگاه‌ها برای رسانه‌ها و خبرنگاران در نظر گرفته می‌شود. این فضاها امکانات و امکاناتی را برای رسانه‌ها فراهم می‌کنند تا بتوانند خبرها و مطالب خود را بهتر منتشر کنند.

کانکس هیدروپونیک

با استفاده از کانکس هیدروپونیک و روش کشت هیدروپونیک می توان انواع مختلفی از محصولات کشاورزی را تولید نمود. با این روش حتی میتوانید زعفران هم کشت وتولید نمود بدون هیچ گونه محدودیت از لحاظ کیفیت خاک و آب و هوا زیرا میتوان تمام موارد از قبیل دما رطوبت و کیفیت تغذیه ریشه گیاه را از طریق نصب تجهیزات گلخانه ای تنظیم و کنترل کرد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که روش هیدروپونیک برای صیفی جاتی مانند فلفل دلمه ای، کاهو، خیار و گوجه فرنگی، کلم و … بهتر عمل کرده است.

خانه پیش ساخته

ساخت خانه پیش ساخته و کانکس به دلیل کمتر بودن هزینه ساخت نسبت به ساخت ساختمان های متداول و سرعت ساخت محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. به خانه ‌هایی که تمام اجزای آن با ابعاد استاندارد و قابلیت نصب آسان در محیط کارخانه ساخته شده و برای نصب به محل استقرار منتقل می‌شود، خانه پیش ساخته گفته می‌شود. خانه‌ های ماژولار، سازه‌های فلزی و خانه‌های قابل حمل و جابجایی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

کانکس باغی

کانکس باغی، یک ساختمان قابل حمل و متحرک است که به منظور استفاده در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساختمان می‌تواند به عنوان محل زندگی موقت، آشپزخانه و رستوران موقت، و دفتر کار و کانتینر مخزن استفاده شود. استفاده از کانـکس باغتی دارای مزایا و معایبی است که باید در نظر گرفته شود.

کانکس دستگاه خودپرداز

کانکس دستگاه خودپرداز محفظه ای می باشد که دستگاه ATM در آن قرار می گیرد. که در برابر گردغبار و نور خورشید، باد، باران و سرقت جلوگیری و محافظت شود. که در طرح و مدل های مختلف درست می شوند درب های کانکس عابر بانک ضد سرقت می باشد. و بدنه کاملا ضد سرقت بوده است. و همچنین کانکس های دستگاه خودپرداز انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

کانکس دستگاه خودپرداز
کانکس دستگاه خودپرداز

کانکس زلزله‌ زدگان

زلزله یکی از بزرگترین تهدیدات طبیعی برای بشریت است. هنگامی که زمین لرزه می‌شود، زلزله‌زدگان در برابر خطرات جانی و خسارات مالی قرار می‌گیرند. کانکس زلزله زدگان به عنوان یکی از راه حل‌های پیشرفته و مبتکرانه در حوزه ساخت و ساز ظهور کرده‌اند.
این نوع کانکس سازه‌هایی هستند که در زمان بروز زلزله قابلیت انتقال نیروی زلزله را به ساکنین خود دارند. همچنین، کانکس‌ زلزله‌زدگان قابلیت جابجایی و نصب سریع را دارند و این امر به دلیل اهمیت زیادی که در برابر زلزله دارند، برای ساکنین آنها اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند.

کانکس درمانگاهی

کانکس درمانگاه یک نوع واحد قابل حمل است که برای ارائه خدمات درمانی به بیماران استفاده قرار می‌گیرد. این واحدها به طور خاص برای استفاده در شرایط اضطراری طراحی شده‌اند. کانـکس درمانگاه در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. این اندازه‌ها می‌تواند از ۶ تا ۱۲ متر مربع باشد. clinic building از جنس فلزی و سبکی است که به راحتی قابل حمل است. کانـکس درمانگاه با سیستم‌های تهویه مجهز شده‌اند. این سیستم‌ها شامل سیستم تهویه مکانیکی، فیلتراسیون هوا و کنترل رطوبت می‌شوند.
برای حفظ بهداشت و ایمنی بیماران مجهز به سیستم آب و فاضلاب هستند. clinic building مجهز به تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

Clinic building
نوعی کانکس درمانگاهی

کانکس سردخانه‌

کانکس سردخانه یکی از راهکارهایی است که برای نگهداری محصولات در دمای پایین استفاده می‌شود. کانکس در شرایط مختلف استفاده می‌شود و به عنوان یک راهکار به صرفه و اقتصادی شناخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم از Cold storage Conex و ویژگی‌های آن خدمت شما همراهان گرانقدر حرف بزنیم.

نوعی کانکس سردخانه
موتورهای خنک کننده کانکس سردخانه

کانکس پرورش قارچ

کانکس پرورش قارچ، یکی از روش‌های پرورش قارچ در شرایط محیطی کنترل شده است. در این مقاله به بررسی Mushroom cultivation shed می‌پردازیم. این کانکس‌ها محیطی را مهیا می‌کنند که شما بتوانید به جای استفاده از سوله و ساختمان و مواردی دیگر از این دست در این کانکس‌ها به پرورش قارچ بپردازید.
یکی از مهمترین ویژگی‌های کانکس پرورش قارچ، کنترل دما و رطوبت است. در این کانکس‌ها، دما و رطوبت به طور دقیق کنترل می‌شوند تا شرایط محیطی بهینه برای رشد قارچ فراهم شود.

خانمی که در راه روی کانکس پرورش قارچ ایستاده است
نوعی کانکس پرورش قارچ

جمع بندی 

خرید کانکس می‌تواند یک گزینه جذاب برای ساخت یک خانه مدرن و عملی باشد. با توجه به نکات مهم مذکور و رعایت عوامل تأثیرگذار، می‌توانید یک خانه کانکسی زیبا و مناسب برای نیازهای خود تهیه کنید. در هر صورت، قبل از خرید و ساخت، تحقیقات دقیقی را انجام داده و با متخصصان مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین خرید کانکس می‌تواند گزینه‌ای مناسب و جذاب برای کسانی باشد که به دنبال مسکنی سبک، متحرک و مدرن هستند. 

سوالات متداول

  • چه نکاتی قبل از خرید کانکس بسیار مهم است؟

توجه به ۱۱ نکته فوق تاثیر بسیار بالایی در خرید کانکس مناسب مورد نیاز شما خواهد داشت.

  • چگونه کانکس مناسب خود را انتخاب کنیم؟

توجه به نوع استفاده شما از کانکس در خرید این سازه بسیار مهم است. علاوه بر این مورد به موارد دیگری مانند جنس کانس نیز باید توجه کرد.

  • چگونه اطلاعات حمل و نقل و هزینه خرید را بررسی کنیم؟

برای اطلاعات دقیق از هزینه حمل و نقل و خرید بهتر است که با تماس با مشاوران کانکس راسا اطلاعات دقیق را کسب کنید.

منبع: کانکس راسا

لطفا امتیاز دهید page

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *