مزایای تولید انبوه کانکس

از مزایای تولید انبوه کانکس آنجایی که ساختار های از قبل ساخته شده کانکس بیشتر برای مواقع ضروری و اسکان استقرار ساخته می شود سپس در نتیجه آن امکان این را دارد افراد فرصت کافی برای درخواست و سفارش ساخت نمونه ی دلخواه خود را نداشته باشند و گرفتن مدت زمان مرحله های ساخت این امکان را به خریدار ندهد که بتوانند تا آماده شدن ساختار یا سازه خود صبر بکنند و از مزایای تولید انبوه کانکس برخوردار باشند.

سپس با این وجود که ایجاد انبوه می تواند برای مواقع الزامی تاثیر گذار واقع بشود. در بعضی از شرایط و ضوابط مانند زلزله و سیل که نیاز های فوری به کانکس برای سکونت زلزله زدگان است و دیگر عنایتی به انواع و ابعاد کانکس نمی شود و هدف تولید تعداد مناسب و استقرار افراد بی سر پناه است.

اگر افراد قصد این را داشته باشند در کمترین مدت زمان تولید انبوه داشته باشند قطعا بر کیفیت نهایی تاثیر می گذارد و سبب می شود که کار عجله ای و کم کیفیت ارائه بشود.

ایجاد انبوه قاعدتا با مدت زمان نمونه و با تعرفه های پیوسته به صرفه تری انجام خواهد شد. اما عیب هایی که تولید انبوه ممکن است برای متخصصان به دنبال داشته باشد موضوع محوطه نگهداری است. قیمت های انبار داری و اشغال کردن محوطه زیاد در زمان انبارداری یک معضل شایانی برای متخصصان است.

تنها متخصصانی می توانند این تشکیلات انبوه را انجام دهند که ابتدا از لحاظ فضا تکلفی نداشته باشند دوما امکان اینو دارد مدت زمان زیادی این ساختارها به فروش نرسند و سرمایه همینطوری ایستاده بماند در این صورت کسایی که ایجاد انبوه کرده اند باید اول حلاجی کنند که نیازی به این سرمایه کساد ندارند و اگر در طی چند سال هم بمانند و به فروش نرسند معضل سرمایه و تعرفه نخواهند داشت.

از دلایل اصلی در مزایای تولید انبوه کانکس

یکی از دلیل های اصلی که سبب ساخت و ساز انبوه کانکس توسط کانکس راسا شد بهره گیری از آنها در زمانی که مدت زمان کافی برای تولید انبوه کانکس وجود ندارد و بوده که از استاندارد های مورد آن به موقع وقوع زلزله و نیاز فوری به تعداد زیادی از کانکس می باشد.

در این مواقع تسکین دادن سریع صدمه دهندگان حادثه های طبیعی در جهت درمان حال جسمی و روحی ایشان بسیار موثر بوده و باعث روند کمک رسانی به صدمه دیدگان می شود اما از آنجایی که ساخت و ساز این نوع سازه ها مدت زمان تولیدات خود را طلب کرده و نتیجه مطلوب ایجاد آن با سرعت زیاد کم شدن کیفیت خواهد بود مدیران کانکس راسا تصمیم گیری به تولید انبوه کانکس در زمان معینی که نیاز زیادی به آن انبوه کردند را تا در مواقع الزامی به سهولت بتوانند از آنها استفاده کنند و نیازمند زمان زیاد جهت ساخت آن ها نباشند.

از دیگر مزایای تولید انبوه کانکس این کار سبب کم شدن تعرفه کانکس بوده چون که وقتی ساخت به صورت تیپ و یک شکل در اندازه بالا تولید می شود بسیاری از پرت زمان و منافع حذف شده است و از مزایای تولید انبوه کانکس در انواع کانکس با هزینه های به صرفه شده و پیوسته به صرفه تری حاصل می شود که در این نیز در محل خود دارای حائز اهمیت زیادی است.

همچنین می توان از این نوع ساختار ها برای کمک رسانی به کشور های همسایه در مواقع آسیب های جدی و طبیعی نیز استفاده کرد که خود نوعی کالاهای فرستاده محسوب شده و سبب پیشرفت اقتصادی مقرونی در کشور خودمان خواهد شد. و همینطور استفاده های به صرفه ایی در این بخش از انواع کانکس ها خواهد شد.

معایب تولید این نوع از کانکس

از عیب های این طراحی به صرفه تعرفه های نگهداری و جا گرفتن فضای زیاد در موقع انبار داری آن می توان اشاره نمود و دیگر این که از مزایای تولید انبوه کانکس خوب سرمایه زیادی را برای تولید کننده به همراه خواهد داشت این است که ساخت و نگهداری 1000 دستگاه کانکس نیازمند سرمایه قابل توجهی است که با توجه به دپو شدن این نوع از ساختار ها بازگشت سرمایه جدی و سریعی ندارد و امکان این را دارد که سال ها این سرمایه بصورت ایستاده باقی بماند ، از این رو فقط تولید کنندگان قوی می توانند چنین ابتکار عملی کرده و دست به انجام طرح هایی مانند تولید انبوه کانکس و مزایای نگهداری آنها برای استفاده در موقع آشوب نمایند.

تولید انبوه کانکس کارگاهی

به علت این که بیشتر کارگاه ها و پروژه های عملیات ساختمانی ، ساختار هایی را جهت استقرار اعضا خود استفاده می کنند که دارای اندازه و مشخصات فنی یکسان است ، برای صرفه جویی در همان مدت زمان ، تولید انبوه این سازه ها همیاری زیادی به ایشان می کند تا هر چه زود تر بتوانند پیش روی های ساختمانی خود را آغاز کنند. اکثر سازه های قرار گرفته در این دسته عبارت اند از انواع اداری ، نگهبانی ، سکونت کارگری ، سرویس بهداشتی ، کانکس سرایداری و سالن های از قبل ساخته ایی که بیشترین کارکرد را برای پیمانکاران داشته و همواره مورد نیاز آنها می باشد.این نوع ساختار ها معمولا دارای عرض 2.4 متر و طول بین 2 تا 12 متر می باشد که بنا به نیاز می توانند انتخاب کنند. 

لطفا امتیاز دهید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *