کانکس مسکونی ارزان

برای تعطیلاتی خوب به یک همسفر خوب نیاز دارید و جایی که در آن آرامش لازم را کسب کنید کانکس ها سوئیتی شیک و کوچک است و تمامی نیازهای شما را رفع می کند و هر جایی که شما بخواهید همراه شما است. با کانکس مسکونی ارزان در کانکس راسا میتوانید از امکانات خانه معمولی لذت ببرید.

کانکس چیست؟

به بنای قابل حمل کانکس می گویند در واقع وجه متمایز یک بنای سنتی با کانکس قابلیت حمل آن می باشد.از کانکس در محل هایی مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت ساخت و ساز در آنجا وجود نداشته باشد.که در دو نوع ساخته می شود :چرخ دار وثابت.

در نوع چرخ دار قابل حمل بوده است و مداوم در حال حرکت می باشد مدل ثابت آن برای مدتی در یک محل قرار می گیرد.مواد تشکیل دهنده ی بدنه ی کانکس عموما از ورق گالوانیزه است. 

خرید کانکس مسکونی

برای خرید کانکس در وهله ی اول باید در مورد خود کانکس اطلاعات داشته باشید و این که چه امکاناتی از آن می خواهید تا با توجه به نیازهایتان مدل مناسب را خریداری کنید.

 

انواع کانکس

 

کانکس مسکونی

موارد استفاده از کانکس ها

1- نگهبانی

2- مسکونی

3- سرویس بهداشتی توالت، دستشویی و حمام

4- دفتر کاراداری

5- نگهداری تجهیزات

6- کانکس ویلایی

7- نگهداری مواد غذایی مانند(یخچال ها)

8- کانکس اتاق قرنطینه

9- کانکس مدرسه و کلاس درس

10- مخابراتی مانند(بی تی اس)

11- مکان های عمومی (نمازخانه، درمانگاه، دانشگاه)

از جمله کاربرد سازه های مسکونی می توان به سکونتگاه ییلاقی در باغ ها و باغ شهرها، کانکس ویلایی پیش ساخته و لوکس، سکونتگاه های سرایداری اشاره نمود.

کانکس مسکونی ارزان

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی سازه های از پیش ساخته برای سکونت می باشند که در دو حالت سرایداری که کوچک هستند و دیگری مانند ویلایی لوکس می باشند که دارای اتاق بندی های متفاوت و ابعاد بزرگتری بوده است.از کانکس ها به عنوان خانه مسکونی در سکونت گاه های ییلاقی در باغ ها و باغ شهر استفاده می شوند.

در اینجا به مزایا و معایب کانکس و سازه های از پیش ساخته می پردازیم. هیچ چیز مطلق نیست و همه چیز نسبی است و با توجه به این خرید کانکس و خانه های از پیش ساخته تصمیم بگیرید.

کانکس مسکونی ارزان

اگر باغ یا زمینی دارید و بودجه ی کافی برای ساخت و ساز یا خرید کانکس ویلایی و لوکسی را ندارید می توانید کانکس مسکونی ارزان تهیه کنید امکانات لازم برای راحتی شما را در اختیار دارد اما مانند کانکس های ویلایی لوکس نیستند. یکی از ویژگی های مثبت این نوع کانکس ها این است که بنا به نیاز شما میتوان امکانات آن را زیاد یا کم نمود  بطور مثال از پرده شید استفاده فرمایید.

قیمت کانکس مسکونی – کانکس دست دوم

یکی از مهمترین مسائل مشتریان هنگام خرید کانکس قیمت آن است. قیمت کانکس ها بر اساس ابعاد آن که به متر مربع است محاسبه می شود.هر متر مربع با توجه به سازه ها و مصالح به کار رفته و امکاناتی که دارد تعیین می شود. در برخی موارد مشتریانی وجود دارند که پس از استفاده از پیش ساخته ی مسکونی خود اقدام به فروش سازه ی خود به عنوان سازه ی دست دوم می کنند.همچنین میتوانید جهت صرفه جویی در هزینه های از پرده زبرا  در چنین شرایطی معمولا 60 تا 70% از هزینه ی اولیه خود را کسب می کنند.

کانکس مسکونی ارزان

مزایای کانکس مسکونی ارزان

دو دلیل استفاه از کانکس مسکونی ساخت سریع با هزینه ی مناسب و دیگری قابلیت جا به جایی یا پرتابل بودن است. دلیل اول آن را اینگونه می توان توضیح داد که ساخت و ساز و عملیات بنایی با روش سنتی دارای محدودیت هایی است که در ساخت کانکس این محدودیت ها وجود ندارد که مهم ترین آن را می توان زمان بر بودن عملیات گفت که خود باعث بالا رفتن هزینه ها تجهیز کارگاه ، برچیدن کارگاه ، اسکان کارگاه ، اسکان کارگران ، انبار کردن مصالح و بسیار هزینه های دیگر نام برد.در فصل سرما می تواند سرمای شدید باعث یخ زدگی بتن و ملات شود مگر اینکه در از خدمات پنجره دوجداره وین تک در تهران و باعث جلو رفتن عملیات بشود در فصل تابستان هم مشکلات خود را در پی دارد در بعضی شرایط امکان حمل مصالح وجود ندارد و یا در محل برای تجهیز کارگاه عمرانی فاقد شرایط است که برای رفع این مشکلات استفاده از کانکس مسکونی راه حل مناسبی است که هم زمان ساخت آن کم تر است هم در هر شرایطی قابل اجرا است و بسته به آب وهوای یک فصل ندارد.

معایب کانکس

کانکس دارای معایبی است که این امر درهمه ی آن ها ممکن است وجود داشته باشد.مثلادر کانکس ویلایی ، کانکس نگهبانی ، کانکس فروشگاهی ، کانکس مسکونی،کانکس سالنی و غیره.مهم ترین موردی که با آن همیشه مواجه می شویم جا به جایی آن در ابعاد مختلف است به علت محدودیت حمل و نقل و ترافیک کشورمان حمل کانکس وابسته به قانون و مقررات رانندگی است و کانکس های ویلایی را بخاطر ابعاد بزرگش نمی توان جا به جا کرد و می بایستی آنها را بصورت چندتکه (مدولار) اجرا و در محل مورد نظر نصب کرد.

نکاتی درمورد کانکس ویلایی

کانکس ویلایی در بیشتر موارد به شکل خانه های از پیش ساخته شده تولید می شوند که شروع ابعاد آن از 30 متر به بالا قابل ساخت است در کانکس های ویلایی تمامی نیازهای شما رفع می شود خواب ، سرویس حمام و بهداشتی ، آشبزخانه ، انبارک و کمد دیواری و نصب دریچه ی کولر و دیگر امکانات ضروری را دارد. تعریف مشخصی تعریف شده است برای کانکس ویلایی و با توجه به آن باید ارتفاع آن دست کم 250 از کف کانکس ، ضد آب بودن کار ، ضد سرما و گرما بودن کار و موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد. کانکس های ویلایی معمولا برای نقاط تفریحی استفاده می شود موارد دیگر هم در مکان هایی است که صعب العبور است و نیاز به ساخت سریع دارد مورد استفاده قرار می گیرد. مصالح بکار رفته در کانکس ویلایی به شرح زیر است،

برای نمای بیرون: استفاده از کامپوزیت برای سازه های ویلایی واستفاده از نمای فایبر برای کانکس های ویلایی

برای داخل: استفاده از پی وی سی و یو پی وی سی ، استفاده از ام دی اف و استفاده از ساندویچ پنل

برای اطلاع از قیمت کانکس ها و آشنایی با انواع کانکس های موجود در بازار به کانکس راسا تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *