انواع کانکس کارگاهی

به شکل دیگه ایی از انواع نمونه های کانکس می توان به انواع کانکس کارگاهی اشاره نمود. این نوع از انواع کانکس کارگاهی در کارگاه های آپارتمانی و عمرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و برای استقرار اعضا در ساعت های کاری و یا کارگرها و نیروهای شب برای خواب و استراحت طراحی شده اند. این نوع از کانکس قاعدتا ساده ترین کانکس های مورد استفاده و طراحی شده هستند و به شکل یک نمایشگاه خالی دیده می شوند که می توان در آن برای انجام کار و فعالیت میز و صندلی قرار داد.

مثلا یک میز و صندلی برای تغذیه و غذا خوردن کارگران در ساعت های معین و یا حتی تخت خواب برای استراحت کارگران و یا مدیران پروژه ها به صورت شبانه از لحاظ تعرفه هم این نوع از کانکس ها ارزانتر به نظر می رسند به دلیل اینکه خریدار پس از تمام شدن پروژه دیگر نیازی به این کانکس ها نخواهد بود یعنی میتوان گفت که دوره استفاده از این نوع کانکس ها در یک دوره 2 تا 3 ماهه و یا حتی چند ماهه می باشد.

اگر شما در حال حاضر مقاله پیش رو خوانده اید تحت عنوان کانکس کارگاهی می‌باشید، که ما بر این موضوع تاکید داریم که این ساختار از پیش ساخته، در اکثر اوقات طرحها و پروژه های ساختمانی در اختیار مهندسین و بعضی از دست کارهای زیاد پروژه ها از جمله متخصصان و تکنیک های ساخت و ساز، مقاطع کارها، کارگران و … به منظور به کاکرد اهداف طرحها قرار گرفته میشود. از طرفی دیگر، اکثر مواقع چون در منطقه های خیلی گرم و خیلی سرد این طرحها عملی می‌شود، این کانکس پیش ساخته باید به جهت داشتن یک سری از ویژگی های منحصر به فرد، خود را از بعضی بناهایی که توسط عملیات بنایی ساخته می‌شود، بر جسته کند.

انواع کانکس کارگاهی و کاربرد آن

در رده ایجاد انواع کانکس کارگاهی یا کانکس های کارگری ، در شرایطی که برای انجام پروژه‎ های مدرن که امکان دارد در روز های آتی این سازه ها شروع شود و برای محل قرار گیری تعداد نفرات و وسیله های کارگاه این طرح ها به سمت شرکت ها و مرکز های با اعتباری هستید که عمل به ساخت سازه‌ های پیش ساخته کارگاهی یا کانکس های کارگری ‌می کنند ، پیشامد های مطلوبی را برای شما مد نظر داریم.

مجموعه کانکس راسا با تجربه های متنوعی که در طی زمینه ایی در ساخت انواع کانکس کارگاهی و کانکس ویلایی پیش ساخته تهیه کرده است و به کمک پرسنل های با تجربه و اهل فوت و فن خود به خوبی می‌ تواند در کمترین ترین زمان آن هم با دوام بسیار بالا کانکس کارگاهی مورد نظرتان را بنا سازد و در قبال از تعرفه های مناسبی هم برخوردار باشد.

زیرا برای اطلاعی از روند کار شرکت کانکس راسا در مورد طراحی تکمیل و تکوین و ساخت کانکس کارگری یا کارگاهی در این دقیقه های کوتاه با ما تا آخر مقالات هم مقدم شوید.

مطلوب است مطلع باشید که این کانکس از پیش ساخته در همه کارگاه ها و کارخانه ها در نوع های متفاوت زیر نظر متخصصان امر مهمی در بخش طراحی ساخت و ساز به مرحله اجرا درآورده می‌ شود. از سویی دیگر علاوه بر ساخت یک اتاق یا چند اتاق کانکس کارگاهی یا کانکس کارگری می‌ توان ، به عنوان دو طبقه یا دو قلو و غیره این ساختار پیش ساخته را در هر زمان از شما کاربر ها خواسته ایی داشته باشید توسط مهندسان و متخصصان می توان ایجاد کرد.

همینطور از طرف دیگر ، برای کانکس کارگاهی می‌ توانید بر مبنای نیاز و با توجه به اندازه ساختار های معطوف توجه بسزایی داشته باشید

ویژگی های این نوع از کانکس ها

یکی متداول ترین از استفاده های مهم این ساختار ها پیش ساخته آن است که با دوام و از استحکام بالایی در طی مدت زمانی از خود نشان می‌ دهد. بدین ترتیب یکی از کارهایی که مهندسان برای زیاد شدن مقاومت و تحمل بار این کانکس که از پیش ساخته انجام می‌ دهند آن است که ، اسکلت و شاسی این سازه از نوع آهنی می‌ سازند.

به هرحال ، رایج ترین قسمت در بخش تولید کانکس کارگاهی این است که در مقایسه با خیلی از کانکس ها از جمله ، کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، و غیره در این سازه پیش ساخته آن است که ، خصوصیت ضخیم و محکم بودن در میانه چند مورد دیگر که در اولویت قرار دارد. زیرا به عنوان مثال ویژگی و مشخصه طراحی زیبایی آن چنان در این اطاقک مورد توجه نیست ، هر چند ضمن طراحی مهندسان از بخش زیبایی و نمای ساختار پیش ساخته کانکس کارگاهی غافل نمی‌ شوند.

همینطور با اتصال دادن این ساختار ها به عنوان مثال اسکلت و شاسی از نوع جوش های پیوسته است. از این رو ، نقطه های متفاوت این متصل ها به واسطه الکترود آما با کلفتیی در حدود ۴۰ میکرومتر توسط سرشناسان صورت گرفته می شود.

لطفا امتیاز دهید post

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *