کانکس ویلایی

مدل های کانکس ویلایی برای کاربری ویلایی و مسکونی طراحی و ساخته می شود که همه قسمت های یک خانه مسکونی را دارد مانند : پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی

 

کانکس ویلایی چیست؟

این سازه مانند یک بنای مسکونی می باشد که تمامی بخش ها و امکانات یک منزل مسکونی را دارا می باشد و فقط از لحاظ مصالح ساخت متفاوت می باشد و دارای مزایایی چون سرعت در ساخت ، ضد زلزله بودن ، قابلیت جابجایی داشتن و تنوع بالا در طراحی می باشد که باعث شده در مناطق ییلاقی طرفداران زیادی داشته باشد.

 

انواع مدل های کانکس ویلایی

 

کانکس ویلایی آماده

این نوع کانکس در کارخانه تولید می شود و مشتری می تواند سازه را ببیند و خریداری نماید که در عرض کمتر از یک روز به ملک مشتری منتقل و نصب می شود این نوع سازه حداکثر در ابعاد 40 متر ساخته می شود در صورتی که ابعاد بزرگتر از این باشند باید به صورت دوقلو یا سه و چهار تکه ساخته شوند که این نوع هم مزایا و معایب خود را دارد.
مزایا:
نصب سریع
قابلیت جابجایی آسان
معایب:
محدودیت در طرح ، ابعاد و ارتفاع به علت جابجایی آسان و راحت

 

 

 

مدل های کانکس ویلایی کانکس ویلایی اجرا در محل

درکانکس اجرا در محل  تمام مصالح موردنیاز برای ساخت کانکس به محل موردنظر شما انتقال می یابد و تمامی مراحل ساخت در ملک شما صورت می گیرد و این نوع برای افرادی مناسب است که شرایط حمل کانکس آماده به ملک آنها وجود ندارد و می خواهند ابعاد کانکس آنها بزرگتر و دارای ارتفاع بلندتر و دوبلکس و تراس باشد.

 

مزایای کانکس های ویلایی نسبت به ساختمان های ساخته شده با مصالح بنایی:

۱-طول مدت ساخت کانکس های ویلایی نسبت به ساختمان های سنتی بسیار کوتاه تر بوده و حدود بیست تا سی روز است اما در ساختمان های سنتی این مدت برابر نه الی پانزده ماه می باشد.
۲-مدل های کانکس ویلایی ضد زلزله می باشند و بنابراین در برابر زلزله ایمن تر از ساختمان های سنتی هستند.
۳- هزینه های ساخت و ساز کانکس های ویلایی بسیار پایین تر از ساختمان های سنتی است بنابراین با هزینه کمتری می توان در منطقه مورد نظر صاحب ویلا شد.
۴-کانکس های ویلایی نسبت به ساختمان های سنتی از اتلاف انرژی بهتر جلوگیری خواهند کرد بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی بهتری صورت خواهد گرفت.
با توجه به موارد ذکر شده در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتری نسبت به ساختمان های سنتی، می توان صاحب ویلای شخصی با ویژگی های دلخواه خود در مکان مورد نظر شد.

ابعاد کانکس های ویلایی

در ساخت کانکس های ویلایی در ابعاد آن محدودیتی وجود ندارد و تنها مشکلی که وجود دارد در شرایط حمل آن به محل مورد نظر است به همین دلیل ابعاد بزرگ را به صورت چند تکه که به آن کانکس ویلایی دوقلو یا چند قلو می گویند می سازند و سپس در ملک موردنظر به یکدیگر متصل می کنند اما وقتی پروژه در ملک موردنظر اجرا شود هیچ محدودیتی در ابعاد وجود ندارد و از 30 متر تا 400 متر و حتی به صورت دوبلکس یا دوطبقه به راحتی قابل اجرا است.

امکانات داخلی 

داخل کانکس ویلایی تمام قسمت های یک خانه مسکونی را دارد که شامل سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، سالن پذیرایی ، و آشپزخانه مجهز به کابینت MDF و سینک و گاز و هود و میز ناهارخوری و تراس و باربیکیو و اتاق فیلم ، انباری …. می باشد که بستگی به ابعاد کانکس دارد .

قیمت مدل های کانکس ویلایی

قیمت کانکس پس از مشخص شدن تمام امکانات موردنیاز خریدار محاسبه می شود زیرا متراژ و امکانات موردنیاز و محل ساخت یا تحویل همه در قیمت نهایی موثر می باشند بهتر است برای اطلاع از قیمت ها یا با کانکس راسا تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه نمایید تا با مشخص کردن متراژ و امکانات به صورت دقیق و دریافت مشاوره و فاکتور که حاوی تمام اطلاعات می باشد به قیمت دقیق دست یابید.

عمر کانکس ویلایی

عمر کانکس را نمی توان با عدد مشخص کرد زیرا شرایط نگهداری و کیفیت سازه ها و مصالح به کار رفته در طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد اما حداقل عمر آن حدودا 25 تا 30 سال است آن هم در صورتی که تمام استانداردهای لازم رعایت شود و تحت نظارت مهندس متخصص باشد . و یا با بازسازی و تعمیر مجدد مانند روز اول نو شود.

3/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *