امروزه با پیشرفت روز افزون همه مردم کارشون وابسته به عابر بانک می باشد. بانک های الکترونیک برای کارت به کارت کردن برای پرداخت قبوض و خیلی از کارهای دیگر استفاده می شود. همچنین خودنمایی کردن بانک ها برای راحت کردن کار و ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود کانکس دستگاه خودپرداز را در سراسر شهرها و روستا ها قرار داده اند.

کانکس دستگاه خودپرداز محفظه ای می باشد که دستگاه ATM در آن قرار می گیرد. که در برابر گردغبار و نور خورشید، باد، باران و سرقت جلوگیری و محافظت شود. که در طرح و مدل های مختلف درست می شوند درب های کانکس عابر بانک ضد سرقت می باشد. و بدنه کاملا ضد سرقت بوده است. و همچنین کانکس های دستگاه خودپرداز انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم با ما همراه باشید.

نوعی کانکس دستگاه خودپرداز

انواع کانکس های دستگاه خودپرداز عبارتند از:

کانکس عابر بانک سیار

این نوع از عابر بانک همانگونه که  از اسمش پیدا می باشد خودپرداز سیار می باشد و لازم به نصب و استقرار کانکس نمی باشد.

مزیت های کانکس دستگاه خودپرداز سیار:

1- امکان ارائه خدمات به مناطقی که دسترسی به شعب بانکی را ندارند.

2- هر زمان که بخواهید می توانید جا به جا کنید.

3- هزینه این محصول بسیار کمتر از این می باشد که یک شعبه در آن محل به وجود بیاید و در صورت استقبال نکردن در آن محل امکان جا به جایی وجود دارد.

4-  امکان سرویس دهی در رستورانها و فروشگاه های بین جاده ای

5- سرویس دهی سریع در محل هایی که از پیش تعیین نشده اند مانند ایام تعطیل ، همایش ها و…

ما آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم برای مشاره رایگان با ما تماس بگیرید

کانکس های بانکی بزرگ

این کانکس های بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که نیاز نیست چند دستگاه ATM را در کنار هم قرار دهید. و در جاهای پرتردد که باعث صف های طولانی شود کانکس های بانکی بزرگ برای نیاز مراجعه کنندگان ، این کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان به داخل رفت و کارهای بانکی را با استفاده از دستگاه ATM  و دستگاه هایی بدون نیاز به کارت عابر بانک با سرویس دهی 24 ساعته به صورت شبانه روزی انجام داد. که امروزه خیلی فراگیر شده است. و در سراسر شهر ها مشاهده می شود.

کانکس های ATM

 

کانکس های ATM کانکس های کوچک هستند که دستگاه های خودپرداز را می پوشانند. و فقط یک دستگاه در آن قرار می گیرد. و در میحط های داخلی و خارجی مورد استفاده می باشد. در هر جا از آن استفاده می شود ایستگاه قطار مترو ها، ترمینال ها، ایستگاه های اتوبوس ، مجتمع های بزرگ اداری ، و مسکونی مورد استفاده می باشد.

حمل و نقل کانکس های دستگاه خودپرداز

حمل نقل کانکس ها هیچ دستورالعمل خاصی نداشته و مانند بارهای دیگر همراه با جرثقیل یا کامیون کفی ، جابه جا می شوند فقط باید برای نصب کانکس بستگی به ابعاد آن یک سکو ، کرسی مانند تهیه کرده که کانس را روی آن قرار داده و از زمین فاصله داشته باشد. که در صورت بارندگی و جاری شدن آب به دستگاه نخورد و در امان بماند. مسئله دیگر درست کردن سطح شیب دار برای افراد معلول ویلچردار بوده است که بتوانند مانند مردم دیگر از این خدمات استفاده کنند. در جاهایی که از چند دستگاه ATM  استفاده می کنند باید یکی از آن ها را که در ارتفاع وجود دارد به افراد معلول ویلچر دارد اختصاص بدهند.

کانکس دستگاه خودپرداز بانک شهر

تفاوت های کانکس دستگاه خودپرداز سیار با خودرو عابر بانک

سازه هایی وجود دارد که دستگاه را به پشت ماشین داخل مینی کامیون نصب کرده و دائم جا به جا می شوند. کانکس خودپرداز سیار تک بوده و باید با کشنده های دیگر جا به جا کرد مزیت های خودرو عابر بانک بیشتر بوده چون راحت تر می شود جا به جا کرد و به هر جا که می خواهید می توان برد اما مسئله این است که هزینه خودرو رو را هم باید اضافه کرد. اما کانکس های خودپرداز سیار هزینه کمتری دارد و خیلی بصرفه تر می باشد.

ساخت کانکس خودپرداز

گروه مهندسین متخصص پرتلاش سازه راسا در این زمینه می کوشند تا بهترین طراحی خاص و کارآیی ، امنیت ، طول عمر بالا ، زیبایی ، استحکام بالا و سبکی سازه ، کانکس دستگاه خودپرداز و یا کانکس ویلایی و…  طراحی می کنند و ارائه می دهند که با ایمان به خداوند در این زمینه به موفقیت های عالی دست پیدا کرده اند.

برای خرید کانکس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در راسا سازه و خرید کانکس های مختلف و متنوع برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز دهید page

5 دیدگاه

  • Howdy I am so happy I found your webpage, I really found you by mistake, while I was browsing
    on Aol for something else, Anyhow I am here now and would just like to say thank you for a marvelous post and a
    all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back
    to read much more, Please do keep up the great jo.

  • I absolutely love your blog and find almost all of your post’s to be
    just what I’m looking for. can you offer guest writers
    to write content for you personally? I wouldn’t mind publishing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here.
    Again, awesome web log!

  • Definitely believe that which you said. Your favorite
    reason seemed to be on the net the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get irked while people consider worries that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.

    Will likely be back to get more. Thanks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *