کانکس‌ های دست دوم، به انواع کانکس‌های کارکرده گفته می‌شود. مسأله‌ای که استفاده‌از این کانکس‌ها را توجیه می‌کند، بحث هزینه‌های اقتصادی آن می باشد. کانکس دست دوم حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از کانکس نو ارزان‌تر می باشد. بنابراین به منظور ذخیره‌ی بیش‌تر سرمایه، مورد توجه بسیاری از افراد که قصد خرید کانکس ارزان دارند قرار گرفته. همچنین این کانکس ها برای کسانی که کار های پیمانکاری انجام میدهند و به مدت زمان کوتاهی به کانکس نیاز دارند بسیار مقرون به صرفه تر است.

این سازه بیشتر در ابعاد شش متری و چهار متری در بازار موجود می باشد و اکثر مشتریان به‌دنبال کانکس سالنی دست دوم می‌باشند. در برخی موارد نیز دیده‌شده است که خریداران ابعاد بزرگتری مانند قیمت کانکس ۱۲ متری دست دوم نیاز دارند.

قیمت کانکس دست دوم چه مقدار با کانکس نو متفاوت است؟

نکته اصلی که در قیمت کانکس دست دوم  بسیار حائز اهمیت است، جنس مواد استفاده شده، شرایط نگهداری و سال ساخت کانکس است. به صورت معمول شما شاهد کاهش هزینه حتی تا 50 درصد هم میباشید، البته در شرایطی که کانکس نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد، هزینه تمام شده کانکس نیز افزایش خواهد یافت.

یک نوع کانکس کانکس دست دوم

آیا تمام در تمامی ابعاد کانکس دست دوم داریدم؟

اگر بخواهیم نگاهی کلی داشته باشیم در اکثر مواقع خیر، در همه ابعاد کانکس دست دوم موجود نمیباشد و خیلی سخت پیدا میشود که در این شرایط شما مجبور هستین که کانکس نو خریداری کنید.

تنوع در کانکس دست دوم به چه صورت است؟

تقریبا میتوان گفت که تمامی موارد مورد نیاز و استفاده شده در انواع کانکس نو، مشابه دست دوم آن نیز وجود دارد و موجود میباشد. بعضا مشاهده شده که در مورد کانکس ویلایی خیلی کم و در مقابل آن کانکس کارگری بسیار زیاد بوده.

ما آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم برای مشاره رایگان با ما تماس بگیرید

مزایا و معایب کانکس نو نسبت به کارکرده چیست؟

مزایا و معایب کانکس کارکرده نسبت به نو بستگی به شرایط فرد خریدار ممکن است متفاوت باشد که در اینجا ما اشاره ای به چند مورد آن میکنیم

مزایای خرید کانکس کارکرده

  • صرفه جویی در هزینه
  • سرعت تحویل سریع تر نسبت به نوی آن برای زمانی که میخواهید

معایت استفاده از کانکس دست دوم

  • میزان سلامت فیزیکی کانکس کارکرده قابل اندازه گیری دقیق نیست و احتیاج به کارشناس دارد
  • عدم موجود بودن همه انواع و ابعاد آن
  • عدم وجود بعضی مصالح هاص و تعییر در کیب ساخت کانکس دست دوم

نوعی کانکس مبله کانکس دست دوم

آیا خرید کانکس دست دوم به صرفه است؟

کاملا بسته به نوع استفاده فرد دارد ولی میتوان گفت در بیشتر مواقع بله، استفاده از کانکس کارکرده به صرفه است. البته درمواردی مثل کانکس ویلایی توصیه نمیشود ولی در مواردی مثل کانکس کارگاهی میتوانیم از کانکس دست دوم استفاده کنیم و هزینه های خود را کاهش بدیم.

توصیه های کانکس راسا در خرید کانکس کارکرده

  • در زمان خرید کانکس دست دوم از سلامت و مقاومت آن اطمینان حاصل فرمایید.
  • توجه به جزئیات کانکس کارکرده مثل سیم کشی، سال ساخت، درز های ساخت، شکستگی های موجود، شرایط سقف، استحکام دیواره کانکس کارکرده، میزان زنگ زدگی و اصالت سازنده آن را در نظر بگیرید.
  • توجه به هزینه های جابجایی و حمل و تقل آن
  • قبل از خرید حتمی از مشاوره بگیرید که با آگاهی کامل  خرید کانکس  خود را تکمیل کنید.
لطفا امتیاز دهید page

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *